Funkcje

TCdial zwiększa wydajność Twojego call center dzięki zaawansowanym systemom Predictive Dialing, precyzyjnie kontrolowanym działaniom outbound i efektywnemu routingu połączeń przychodzących. To poprawia obsługę klienta, skraca czas oczekiwania i maksymalizuje efektywność, wspierane przez kompleksowe analizy i monitoring w czasie rzeczywistym.

Ikona

Inteligentne priorytetyzowanie połączeń

Na podstawie kluczowych wskaźników TCdial priorytetyzuje kontakty z klientami i zapewnia automatyczny wzrost przychodów.

Ikona

Nagrywanie połączeń

Twoje zarządzanie jakością może bezpośrednio uzyskać dostęp do nagrań, aby poprawić i monitorować jakość interakcji.

Ikona

Transkrypcja

Na podstawie określonych słów kluczowych TCdial automatycznie transkrybuje rozmowy.

Ikona

Automatyczna dystrybucja połączeń

Rozdzielaj połączenia automatycznie do dostępnych agentów, aby przyspieszyć czas reakcji.

Ikona

Statystyki połączeń w czasie rzeczywistym

Uzyskaj natychmiastowy wgląd w wydajność połączeń i wyniki kampanii w czasie rzeczywistym

Ikona

Opcje integracji

Łatwo zintegrować nasze oprogramowanie z istniejącymi systemami i procesami roboczymi.

Efektywne funkcje dla optymalnej komunikacji

Dowiedz się, jak rozbudowane funkcje TCdial wzmacniają Twoją strategię komunikacji i optymalizują obsługę klienta. Zwiększ wydajność i pozytywne doświadczenia klientów.

Znak wyboruInteligentne priorytetyzowanie połączeń
Znak wyboruAutomatyczna dystrybucja połączeń
Znak wyboruElastyczne opcje integracji
Mężczyzna rozmawiający przez telefon, w tle widoczne są panele informacyjne z ikonami które dotyczą efektywnych funkcjonalności oprogramowania.
Mężczyzna pracujący przy laptopie, w tle widoczne są panele informacyjne z ikonami które dotyczą potężnych funkcjonalności oprogramowania.

Potężne funkcje dla maksymalnej efektywności

Odkryj, jak nasze kompleksowe funkcje optymalizują Twoje procesy pracy i zwiększają produktywność, aby szybciej i skuteczniej osiągnąć cele.

Znak wyboruStatystyki połączeń w czasie rzeczywistym
Znak wyboruNagrywanie połączeń
Znak wyboruIntegracja z systemami CRM

Przydatne informacje

Jednym z najczęstszych pytań, jakie zadają nam klienci, jest pytanie o nasze usługi i ich funkcjonalność. Przygotowaliśmy dla Ciebie odpowiedzi.

Sprawdź teraz – umów się na demo
Jak Predictive Dialer może poprawić efektywność mojego call center?
Nasz Predictive Dialer optymalizuje planowanie połączeń, priorytetyzuje połączenia inteligentnie i oferuje statystyki w czasie rzeczywistym, aby zwiększyć produktywność i zminimalizować czas oczekiwania.
Czy Wasze oprogramowanie oferuje możliwości zapewnienia jakości i monitorowania połączeń?
Tak, nasze oprogramowanie umożliwia rejestrowanie rozmów, automatyczne rozdzielanie połączeń oraz funkcje monitorowania w celu poprawy jakości interakcji i identyfikacji potrzeb szkoleniowych.
Jak mogę bezproblemowo zintegrować Wasze oprogramowanie Dialer z moją istniejącą infrastrukturą?
Nasze oprogramowanie oferuje elastyczne możliwości integracji, w tym bezproblemową integrację z systemami CRM, kompatybilność z różnymi rozwiązaniami programowymi oraz dostęp do API umożliwiający łatwą wymianę danych i automatyzację.