Funkcje
TCdial zwiększa wydajność Twojego call center dzięki zaawansowanym systemom Predictive Dialing, precyzyjnie kontrolowanym działaniom outbound i efektywnemu routingu połączeń przychodzących. To poprawia obsługę klienta, skraca czas oczekiwania i maksymalizuje efektywność, wspierane przez kompleksowe analizy i monitoring w czasie rzeczywistym.
Inteligentne priorytetyzowanie połączeń
Na podstawie kluczowych wskaźników TCdial priorytetyzuje kontakty z klientami i zapewnia automatyczny wzrost przychodów.
Nagrywanie połączeń
Twoje zarządzanie jakością może bezpośrednio uzyskać dostęp do nagrań, aby poprawić i monitorować jakość interakcji.
Transkrypcja
Na podstawie określonych słów kluczowych TCdial automatycznie transkrybuje rozmowy.
Automatyczna dystrybucja połączeń
Rozdzielaj połączenia automatycznie do dostępnych agentów, aby przyspieszyć czas reakcji.
Statystyki połączeń w czasie rzeczywistym
Uzyskaj natychmiastowy wgląd w wydajność połączeń i wyniki kampanii w czasie rzeczywistym
Opcje integracji
Łatwo zintegrować nasze oprogramowanie z istniejącymi systemami i procesami roboczymi.
Efektywne funkcje dla optymalnej komunikacji
Dowiedz się, jak rozbudowane funkcje TCdial wzmacniają Twoją strategię komunikacji i optymalizują obsługę klienta. Zwiększ wydajność i pozytywne doświadczenia klientów.


Potężne funkcje dla maksymalnej efektywności
Odkryj, jak nasze kompleksowe funkcje optymalizują Twoje procesy pracy i zwiększają produktywność, aby szybciej i skuteczniej osiągnąć cele.
Przydatne informacje
Jednym z najczęstszych pytań, jakie zadają nam klienci, jest pytanie o nasze usługi i ich funkcjonalność. Przygotowaliśmy dla Ciebie odpowiedzi.
Sprawdź teraz – umów się na demo